Proces

Transparens for alles skyld!

Unik rapportering skaber overblik

Der er sket meget indenfor inkasso branchen over de seneste år. Vi er begyndt at bruge AI for at gøre inddrivelsesprocessen mere unikt tilpasset til den enkelte skyldner. Men derudover har vi også udviklet vores rapporteringsprocedure. Det betyder, at du nu kan stille nogle helt andre krav til rapporteringen om dine inkassosager.

Rapportering er et vigtigt værktøj for både dig og dine skyldnere – og faktisk også for os som inkasso inddriver. Nøgletallene i rapporten giver dig en unik detaljeret indsigt i de sager, som du har sendt til inddrivelse hos os. Du modtager information om dine sager, som de færreste er i stand til at hente ud af eget IT-system. Vores rapport giver dig et fuldt overblik over, hvordan dine inkassosager udvikler sig måned for måned.

 

Webportal giver dig ro i maven

Foruden vores udvidede rapportering, har vi også vores egen Connection-Webportal. Webportalen giver dig adgang til at følge dine sager døgnet rundt – smart, ikke? Du tjekker ind via et login. Portalen giver dig herefter et fuldstændigt overblik over hver enkelt af dine inkassosager. Du vil kunne se, hvilke aktiviteter der er iværksat, og hvad næste skridt vil være. Du vil altså kunne bruge det som opslagsværk til at følge med i, hvor i inddrivelsesprocessen den enkelte skyldner befinder sig. Alt korrespondance mellem skyldner og os samt oplysninger om telefonopkald, breve og besøg, fremgår.

Skylderen har desuden også adgang til deres egen sag via et personligt login, som de får tilsendt i vores første brev til dem. De kan ligeledes følge deres sag døgnet rundt. Webportalen giver skyldner mulighed for at foretage betalinger direkte fra portalen og at sende e-mails til os.

Du kan se et eksempel på, hvordan vores webportal ser ud herunder:

 

Webportalen og den udvidede rapportering er til for at give dig som kunde ro i maven – og samtidig skaber den også det nødvendige overblik for skyldner. Det er vigtigt for os, at vi undervejs i inddrivelsesprocessen har en sober og respektfuld tilgang til skyldner. Vores udgangspunkt er nemlig, at du gerne vil kunne beholde skyldneren som kunde efterfølgende, og at du gerne vil have skabt betalingsaftaler, der er holdbare. Heldigvis udelukker de to udgangspunkter ikke hinanden.

Hvis skylderen føler sig dårligt behandlet, er der større sandsynlighed for, at han eller hun vælger en af dine konkurrenter igen – og samtidig er der også større risiko for, at det vil skade din virksomheds omdømme.

Menneskekundskaber er afgørende for inddrivelsen

Vores dygtige sagsbehandlere ved, hvordan en familieøkonomi hænger sammen, og de kender til livets lyse og mørke sider. De ved, hvor svært det egentlig er, at bestride et job og at få en økonomi til at hænge sammen.

Vores filosofi er, at vi kun med denne indsigt skaber holdbare betalingsaftaler.

 

Leave a Reply